رفتن به محتوای اصلی
بهترین برند ایمپلنت

بهترین برند ایمپلنت چیست؟

امروزه ایمپلنت دندان بهترین روش برای بازگردندان دندان ها است. زیرا هم زیبایی و هم عملکرد جویدن را مشابه دندان طبیعی دارد. در دنیای امروز ایمپلنت های دندانی پیشرفت بسیار زیادی دارد. و هر روز پیشرفت جدیدی در ایمپلنت های دندانی داریم. بسیاری از بیماران کاندید کاشت دندان از ما در مورد بهترین برند ایمپلنت دندان می پرسند.

به طور کلی امروزه چندین قطب اصلی تولید کننده ایمپلنت در دنیا وجود دارد. از جمله این کشورها کره جنوبی و سوییس و آلمان و آمریکا می باشند. اگرچه تعداد بسیار زیادی تولید کننده در کشورهای دیگر مثل چین، فرانسه، برزیل و ایران خودمان وجود دارند.

چه تعداد برند ایمپلنت وجود دارد؟

تعداد شرکت های تولید کننده ایمپلنت دندانی بیشتر از 1000 می باشد که مطرح ترین آن ها در کره جنوبی و سوییس و آلمان و آمریکا قرار دارند. همان طور که گفتیم کشورهای دیگری نیز در جهان وجود دارند که ایمپلنت دندان تولید می کنند. خوشبختانه در حال حاضر اکثر برندهای مطرح ایمپلنت دنیا در ایران هم وجود دارند و وارد کشور می شوند.

بهترین برند ایمپلنت
بهترین برند ایمپلنت

کدام برند ایمپلنت از همه بهتر است؟

همان طور که در بالا گفته شده شرکت های متعددی در زمینه تولید ایمپلنت دندان فعالیت می کنند. که هزینه بسیار بالایی برای تحقیق و توسعه خرج می کنند. در پاسخ به اینکه بهترین برند ایمپلنت کدام است باید بدانید که این شرکت ها رقیب هم هستند. و در نتیجه برای پیشرفت و تولید محصول بهتر با هم رقابت شدید دارند. برای مثال در زمینه ماشین می دانید که در آلمان بنز و بی ام و با هم رقیب هستند. یا در کره جنوبی هیوندای و کیا رقیب اصلی هستند. در آمریکا هم شورلت و فورد رقیب هستند. و نمی توان دقیق گفت کدام یک بهتر است. بنابراین بهتر است بگوییم مطرح ترین برند ایمپلنت دندان کدام ها هستند؟

بهترین برند ایمپلنت

در جدول زیر ما مطرح ترین برندهای ایمپلنت دنیا که در ایران هم وجود دارند را لیست کرده ایم:

برند ایمپلنت دندانکشور سازنده
ITI Straumanسوییس
SICسوییس
Begoآلمان
ICXآلمان
Zimmerآلمان
Dentium Implantiumکره جنوبی
Megagenکره جنوبی
Osstemکره جنوبی
Biotemکره جنوبی
DIOکره جنوبی
Biohorizonآمریکا
Intralockآمریکا
بهترین برند ایمپلنت

جدول بالا مطرح کننده ترین شرکت های تولید کننده ایمپلنت در جهان هستند. که محصولات آن ها در تمام دنیا استفاده می شود. همه ی این برندها تجربه ی تولید ایمپلنت های دندانی را برای بیش از سه دهه دارند. و نتایج بلند مدت محصولات آن ها کاملا رضایت بخش بوده است. و همه ی آن ها دارای ضمانت مادام العمر می باشد. در ایمپلنت لند ما بهترین برندهای ایمپلنت را استفاده می کنیم.

علت تفاوت قیمت ایمپلنت ها چیست؟

همان طور که گفتیم برند های ایمپلنت متعددی که وجود دارد. که بسیاری از آن ها بسیار خوب و مطمئن هستند. این برندهای ایمپلنت دارای قیمت های متفاوتی هستند. البته نمیتوان گفت که گران ترین ایمپلنت الزاما با کیفیت ترین ایمپلنت است. زیرا عوامل متععدی در قیمت نهایی ایمپلنت موثر است. برای مثال ایمپلنت های تولید شده در اروپا مالیات بالاتری باید بپردازند و قیمت تمام شده ی آن ها چند یورو بالاتر از ایمپلنت های کره ای می شود.

بهترین برند ایمپلنت
بهترین مارک ایمپلنت

چطور بهترین برند ایمپلنت را برای خودم انتخاب کنم؟

توصیه اکید ما به تمام مراجعه کنندگان این است که برای انتخاب بهترین برند ایمپلنت با جراح خود مشورت کنند. زیرا ما با انواع مختلفی از برندهای ایمپلنت کار کرده ایم و می توانیم به راحتی بهترین برند ایمپلنت را برای شما انتخاب و استفاده کنیم. زمانی که برای انتخاب نوع ایمپلنت دندان خود به جراح خود اعتماد کنید میتوانید بدون سردرگمی درمان خود را با بهترین کیفیت بگیرید.

برندهای ایمپلنت کره ای بهتر است یا سوییسی یا آمریکایی؟

همان طور که گفتیم داخل هر کدام از این کشورها شرکت های معروف تولید کننده ایمپلنت دندان وجود دارد. که بعضی از آنها بالای سی سال سابقه تولید ایمپلنت دندان دارند. و هزینه بسیار زیادی برای تحقیق و توسعه محصولات خود دارند. بنابراین هر کدام از این ایمپلنت ها می تواند برای شما مناسب باشد. برای انتخاب بهترین برند ایمپلنت توصیه اکید ما این است که با جراح خود مشورت کرده و به انتخاب جراح خود اعتماد کنید.

بهترین برند ایمپلنت
بهترین برند ایمپلنت

آیا برندهای ایمپلنت ایرانی خوب هستند؟

در ایران هم در حال حاضر سه شرکت در حال تولید ایمپلنت ایرانی دندان هستند. شرکت های کیمیا کاشت و آویتا از جمله ی این شرکت ها هستند. به دلیل اینکه در حال حاضر این شرکت ها کمتر از پنج سال است که وارد این عرصه شده اند هنوز نتایج بلند مدت آن ها دیده نشده. همچنین این شرکت ها تحقیقات حیوانی و انسانی معتبر منتشر شده در مجلات معتبر ندارند. ما در ایمپلنت لند در حال حاضر از برندهای ایرانی استفاده نمی کنیم. البته نمی توانیم در مورد کیفیت این محصولات نظر قطعی بدهیم.

خلاصه بهترین برند ایمپلنت چیست؟

به طور خلاصه چندین شرکت معتبر تولید کننده ایمپلنت در دنیا وجود دارد. که در کشورهای سوییس و آلمان و کره جنوبی و آمریکا هستند. گرچه این برندهای ایمپلنت تفاوت قیمت دارند ولی همه ی آنها جزو بهترین برندهای ایمپلنت در دنیا هستند و نتایج بلند مدت آن ها بسیار خوب و موفقیت بالای 99 درصد دارند. این برندها شامل ITI Strauman و SIC محصول سوییس. برند BEGO و Zimmer و ICX محصول آلمان. برندهای Dentium Implantium و Megagen و Osstem و BIOTEM و DIO محصول کره جنوبی. و برندهای Biohorizon و Intralock محصول کشور آمریکا هستند. در ایمپلنت لند ما همیشه از بهترین و معتبرترین برندهای ایمپلنت دنیا استفاده میکنیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی


پرسش و پاسخ

guest

0 پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برگشت به بالا
جستجو