رفتن به محتوای اصلی
ایمپلنت ای تی ای ITI

مارک ایمپلنت ITI آی تی آی اشترومن سوییس

ایمپلنت ITI Straumann یکی از محصولات شرکت اشتراومن Straumann می باشد که در زمینه دندانپزشکی عمل کردن با دقت بالا و طول عمر بلندی دارد.

پیشینه شرکت آی تی آی اشترومن سوییس

ایمپلنت ITI Straumann یکی از اولین ایمپلنت های دندانپزشکی بوده که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در سال ۱۹۷۴ تولید شد. این ایمپلنت محصول کشور سوییس و یکی از به نام ترین و معتبرترین مارک های ایمپلنت در دنیا می باشد. به تفاوت ITI Straumann از ایمپلنت های دیگر این است که ایمپلنت ها به صورت تکنیکالی ساخته می شوند و امیدی است که بتواند به مشکلات را در موارد بی دندانی برطرف کند.

سوییس

ویژگی های ایمپلنت ITI اشترومن

این ایمپلنت با داشتن اجزای متحرک در داخل ، پذیرای افزایش قابل توجهی از بیماران است و برای جراحان آسان و راحت می باشد. سیستم طراحی این ایمپلنت شامل پیچیدگی کم و عدم نیاز به عمل جراحی مکانیکی برای تحریک آن است. همچنین، ایمپلنت در بسیاری از موارد بدون استفاده از لرزش، با تماس ویژه با بافت سازنده استخوان ، با سرعت بالا و بدون خطر باعث استخوان سازی می شود.

ایمپلنت آی تی آی
مارک ایمپلنت آی تی آی

کاربرد ایمپلنت اشترومن آی تی آی

ایمپلنت ITI Straumann با طول بیش از ۱۰ میلیون بیمار که در سراسر جهان از این ایمپلنت استفاده کرده اند ، بسیار معتبر است. این ایمپلنت با داشتن بیش از ۲۰۰ مدل برای انواع مختلف استخوان ها و آناتومی بیماران ، در حال حاضر یکی از بهترین ایمپلنت های دندانپزشکی در جهان محسوب می شود.

ایمپلنت آی تی آی ITI
ایمپلنت آی تی آی ITI

قیمت ایمپلنت آی تی آی

با وجود سابقه ی بهترین و معتبرترین برند ایمپلنت در جهان ، ITI Straumann مقداری گران تر از برند های دیگری است. با این حال ، برای بیمارانی که به دنبال ایمپلنتی هستند که با دقت بالا و خطر کمتری از خطاها و مشکلات مختلف استفاده می شود، ارزش آن بالاتر است.

ایمپلنت آی تی آی ITI
ایمپلنت آی تی آی ITI
0 0 رای ها
امتیازدهی


پرسش و پاسخ

guest

0 پاسخ
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برگشت به بالا
جستجو